Til Indre Sunnfjord Turlag
Fottur

Hytter tilhøyrande Indre Sunnfjord Turlag

Indre Sunnfjord Turlag driftar tre DNT-hytter - desse er eit turmål å besøke i seg sjølv. Ved hyttene våre kan du for eksempel bade, fiske, padle, gå fotturar, lage god mat, utforske turområder rundt, kople av og nyte naturen😍 Både tilsyn og drift er på dugnad. Våre ivrige eldsjeler sørger for at hyttene er i god stand og klare til å ta i mot gjester heile året. To av hyttene våre, Longevasshytta og Nipebu, har eit rikhaldig proviantlager slik at du ikkje treng bere så tung sekk. Alle er velkomne til å besøke og overnatte på hyttene våre. Det er alltid rom for drop-in, men det er også mogleg å førehandsbooke seng om ein ynskjer.

Prisliste

Prisliste for hyttene våre

DNT-medlem

Voksne                           300,-
Ungdom 13-25 år          160,-
Born 4 – 12 år                 0,-
Born 0 – 3 år                   0,-

Dagsbesøk                     50,-
Dagsbesøk familie         60,-

Ikkje- medlem

Voksne                           435,-
Ungdom 13-25 år          435,-
Born 4 – 12 år                220,-
Born 0 – 3 år                  0,-

Dagsbesøk                     85,-
Dagsbesøk familie         110,-

*Du betalar for dagsbesøk når du nyttar gass, ved, do,
båt/kano eller andre fasilitetar på/ved hytta

*Ved skuleklassar eller andre grupper,
ta kontakt for pristilbod på epost

Proviantprisar finn du her

Betalingsinformasjon

Dersom du ikkje har betaling gjennom hyttebooking kan du betale med vipps eller til kontonummer.

Skriv deg inn i hytteprotokollen med namn og nummer.

Vipps:

Nipebu: 501646
Longevassshytta: 505008
Massbu: 505009

Betaling til kontonummer (account);
3705 08 39223.
IBAN: NO04
Swift- kode: SOFJNO22

Hugs å skrive kva betalinga gjeld for.

Avbestilling

DNT Sentralt sine avbestillingsvilkår:

Avbestilling skjer på nett eller til den foreininga som eig hytta. Ved avbestilling gjevast full refusjon inntil 5 dagar før ankomstdag, mindre enn 5 dagar før ankomst gir ingen rett til refusjon.

Lenke for avbestilling innan fristen

Dersom du ynskjer avbestille seinare enn 5dagar før ankomst og meinar du har sakleg grunn kan du ta kontakt med oss i Indre Sunnfjord Turlag. Vi utøver skjønn og har m.a. moglegheit for å finne ny dato.

Hyttebesøket fra A til Å

De fleste av hyttene til DNT er selvbetjente (med proviant) og ubetjente hytter (uten proviant).

Slik bruker du disse hyttene.

De ulike hyttetypene

DNTs over 570 hytter er kjent for sin uformelle og koselige stemning. Det finnes flere typer hytter og her kan du lese mer om de ulike kategoriene.

Lær om DNT-hyttene.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane